onsdag 15 mars 2017

Hur har det gått med huvudvärken?

Jo tack... 
det går i vågor det där och ibland är jag så infernaliskt trött på tabletter att jag vill sätta ut alla på en gång. 

Har noterat att det är en rätt dum idé. 

Fick två nya tabletter i vintras och de har hjälpt en hel del men det finns fortfarande ingen diagnos. 

Inga tumörer, inga nackskador, jag ÄR INTE utbränd, inga felaktiga prover... 

Men - eftersom mina gamla tabletter inte hjälpt trappade vi ner och satte ut den ena och det har funkat bra. 
Nu kör vi nummer två och jag är inte helt säker på om det är bra - med tanke på att jag gör det själv då läkaren ringde och skulle ringa tillbaka för två veckor sen. 

Nåja. Jag vet ju att detta var nästa steg så jag tar det så lugnt. 
Ovanpå detta har jag akupunktur och sista gången fick jag bli hämtad på jobbet dagen efter för jag blev extremt yr. 

Vi får se vad som händer. Kasper har öroninflammation, Richard har en mördande hosta, Nikki har haft feber i omgångar och jag har något som ännu inte velat bryta ut. 

Men jag gillar livet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar