tisdag 4 april 2017

Buzzadorkampanj: Frödinges små desserter!

GISSA om ungarna gillade tanken på att få smaska i sig efterrätt mitt i veckan!

Det fanns tre varianter av denna att välja på, och även om 27 kr kanske inte är så mycket då och då så känns det ändå inte helt motiverat pris för dessa små portioner.

Värt att notera är ändå min förtjusning att de inte är större - för vi behöver VERKLIGEN inte mer sötsaker!



Chocolate Crunch valde vi efter moget övervägande då jag vet att bägge mina små ninjor älskar choklad och jag är då sannerligen inte svårflörtad jag heller.

Min mamma som övertalas att testa på det mesta som buzzas här hemma var inte helt förtjust eftersom hon inte är någon chokladfantast och min man tyckte att moussekänslan var lite väl påtaglig.

Mikroninjan i sällskapet sken som en sol till hon plötsligt sa stopp - jag tror att den är lite farlig om en tar för mycket då den lätt kan växa lite i munnen på en.

Lillninjan däremot... Han sa att han kunde ställa upp och äta upp resten när vi testat varsin liten sked. Snällt att du vill offra dig grabben, men jag klarar mig nog. Trots att dessterten stått på tining i kyl betydligt längre än vad jag hade tänkt mig var den riktigt fräsch och krispig där den skulle vara det och mjuk där den borde.


Kommer vi att köpa detta fler gånger? Möjligen, då med de andra varianterna i fokus. Den ena var en cheesecakemousse med passionsfrukt (mums!) och den andra var toffee om jag inte minns fel, en kola, havssalt och lite nötig blandning.

Notera min nöjda lille ninja när han ska sätta i sig efterrätt - svårt att inte bli glad av denna bilden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar