tisdag 4 april 2017

Buzzadorkampanj: Purina Beyond!

Denna gången var det inte jag som fick ynnesten att testa en ny produkt, utan vår älskade Nalabus.
Även Wille fick testa, men även om han är en schäfer av dubbel storlek mot Nalas smidiga tollarekropp så var han för blyg för att vara med på kort.

Eftersom Nala går på ett dyrare specialfoder fick jag först dubbelkolla innehållet i originalet innan jag vågade ge henne av detta, men då näringsinnehållet i stort sett var precis samma kände jag mig inte oroad utan efter ett okej från husse så körde vi.

Nala hade INGA problem med detta.
Wille som annars är svårflörtad med maten hade heller inga problem med att sätta det i sig.

Min gissning? Bra smak, bra tuggmotstånd, bra storlek på bitarna och bra sammansättning grundat på hmm.. biprodukterna.



Jag misstänker att det inte kommer att vara några problem att få Nala att äta upp resten av innehållet i påsen, och jag gissar att det kommer att funka ypperligt att använda detta som hundgodis också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar