torsdag 3 juni 2010

Kommer ni ihåg?

För ett bra tag sedan var jag med i en tävling som Maddi hade på sin blogg. Fröken Ekenstéen och Tina på Älskade Barn AB utsåg mig till vinnare och jag blev därmed ägare till ett presentkort på 800 kronor hos Älskade Barn.
Överlycklig och ställd har jag alltsedan dess funderat på vad jag skulle göra och hur min vinst skulle se ut.

Jag ville såklart att kärleken från mitt och Jims förhållande skulle finnas i smycket och jag ville ha med magin som skapat vårt barn. Till det ville jag minnas min egen och vår sammanlagda styrka att ta oss igenom svåra stunder.

Efter hundra besök på Tinas hemsida och mycket funderande tog jag sedan mitt beslut.

Kärlek för allt det stora jag känner för min älskade.
Styrkaför att vi härdar ut svårigheter.
Magiför det vi skapat tillsammans.

DSC_0003

Till detta lade jag sedan till våra födelseår på kanten.
Jims, mitt och bebisens.

Tillsammans är vi starka – tillsammans är vi en.

Tack Maddi, och tack Tina, för denna underbara gåva jag kan bära med mig vart jag går.

1 kommentar:

  1. Jag blir glad ända in i hjärtat att du skriver så fint!
    Det var en ära att få göra ditt smycke, jag förstår hur mycket känslor och kärlek det ryms i det stycke silver du nu bär på ditt finger som en ring!
    Designen gjorde du väldigt, väldigt snygg och jag är stolt över att fått göra den!

    Bilden du tagit här var dessutom lite onödigt snygg!! Den skulle jag bra gärna vilja låna!....
    ;o)

    SvaraRadera