tisdag 2 februari 2016

Jag har en blivande man.

Kan ni fatta?

I mars förra året föll jag till föga och erkände att jag ville att han skulle vara min och bara min på riktigt... Och jag vill vara hans. 
I mars frågade jag om han ville att det skulle vara på riktigt. 
I mars tog jag äntligen mod till mig och bad honom vara min, och bad honom låta mig vara hans. 

Det har hänt extremt mycket på så kort tid. 

I maj råkade jag fria. Och han sa ja! Senare smygbeställde jag ringar till oss och de blev så fina.. Vi är nakna utan dem.

Nu har jag alltså ett bröllop att planera till sommaren.. 
En fantastisk blivande man, en högt älskad son, en underbar bonusdotter, fem galet våldskelna katter och två kärlekstörstande, godissugna hundar. 

Jag har nyss avslutat ett sockerfritt januari och jag har kommit tillbaka efter fyra veckors ledighet till mitt gamla jobb men på en ny adress. 

Jag har en sjukt lång resa med massor att lära - men jag har en man vid min sida som påminner mig varje dag om vad jag kan åstadkomma... Och det är värt så mycket. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar