tisdag 2 februari 2016

Mitt liv i projektform.

VAD är det som händer?

• jag har blivit sambo
• jag är förlovad
• jag ska GIFTA MIG!

Hur i hela friden gick det till...?

Jag var klar.. Jag klarade mig fint och trivdes ensam - bara jag och Kasper. 

In kom Richard i mitt liv. En vänskap som växte sig starkare än jag kunnat föreställa mig, djupare än jag kunnat ana och mer omfattande än jag någonsin upplevt. 

Senast häromdagen hette det att 4000 sms i månaden bär viss respekt med sig.. Jo, det kan man säga. 
Mången ämnen har avhandlats, många berättelser har delats, många frågor har ställts.. 

Smsen har såklart minskat en del med tiden - vi ses varje ledig stund och för första gången känner jag inte att egentid är ett måste. Jag trivs i hans sällskap, jag njuter av hans närhet. 

När jag nu börjat jobba i Helsingborg och har en timmes resa både dit och hem blir det mycket tid över till att fundera, grubbla och planera, tänka ut och fantisera för oss båda. 

Jag tänker mycket på sommaren, på framtiden och vårt liv tillsammans.. 
Hur det har blivit så här, hur det kan komma att bli i framtiden, vad jag önskar och förväntar mig av vårt liv tillsammans men någon som verkligen fastnat är våra ord:

"Det är så här det ska kännas"
"Det är så här det ska vara"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar