fredag 4 mars 2016

Dags att buzza Arla Ko ekologisk ost!

Jag kom med i kampanjen och kan glatt säga, för en som är måttligt förtjust i ost, att denna är väldigt okej!

Kanske inte så jag skulle äta den ren rakt upp och ner - men gott och väl på ungefär.. Allt. 

Vi har testat att göra varma mackor här hemma med strålande resultat, vi har haft den på morgonmackor till Kasper och Nicole har också satt den i sig utan att blinka och Richard - tja, han gillar ost. 

Något jag inte gillar med den är att den är "smulig", den går lite sönder fast den är gräddig och lite mjuk i konsistensen och det gör mig förbryllad. Varför är den så?

Kilopriset just nu är väl kanske lite att ta i för en överdrivet ostätande 3/4-familj men ekologisk alltså - I love it. 

Prova den! 

Vill du också bli Buzzador? Kontakta mig så ska jag berätta lite!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar