fredag 19 augusti 2016

Idag är det dags.

En efterlängtad tatuering ska göras. 

Lite märkligt kan en tycka, eftersom det är tatueraren som är den viktiga, inte motivet. 

I stort sett allt hon gjort tidigare är så vackert.. 

Jag skickade ett mail på hennes bokningsdag, och berättade vad jag tyckte om samt på ett ungefär var jag ville ha tatueringen. I övrigt är det upp till henne att filura ut ett passande motiv, vilket jag är övertygad om att hon lyckas med. Hoppas bara att jag står pall för smärtan. 

Hennes svar: "jag antar utmaningen". 

Eyescreamtattoo - kolla in Stina Nymans konstnärsskap på Instagram eller Facebook, så kanske ni förstår min förtrollning bättre. 

Hennes design av servis - jag skulle så gärna vilja bygga upp en hel men det ligger på önskelistan. Jag har två tallrikar och en skål (eftersom jag råkade paja den andra).. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar