torsdag 20 oktober 2016

Buzzadorkampanj: Arla färskost + kvarg!



Jag har fått äran att buzza Arla färskost + kvarg via mitt engagemang i Buzzador och tänkte dela med mig av min och min mans åsikter.

Jag frågade inte efter Richards åsikt denna gången, men han delgav mig den i förbigående och jag la den på minnet inför denna buzzning på sociala medier. Även Richards tjusiga ben fick följa med på bild, men lägg nu fokus på paketen och mackorna!

Vi testade såklart att bre mackor med den. Det funkade utmärkt - mjukare är färskost men samma härliga syrliga smak. Jag gillar cream cheese, det gör inte Richard fullt lika mycket.
Min favorit nummer två är cream cheese med boysenbärsmarmelad och ost. Det hade jag inte hemma, men väl drottningsylt och det smakade ljuuuuvligt gott på våra runda mackor!

En kan få en lite torr känsla i munnen av att äta den ren, men jag gillar den ändå. Kvarg som den är gillar jag inte, men denna är fin. Len i smaken, syrlig och otroligt lätt att handskas med.

Behöver jag berätta att den är slut? Det lär nog komma hem fler paket misstänker jag, det är lite synd att det är så lite i dem men jag tycker att de håller sig länge ändå.

Vill du också bli Buzzador och få chans att prova på gratis grejer? Hör av dig så berättar jag mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar