torsdag 20 oktober 2016

Buzzadorkampanj: Swirl PH86!

Det är mycket buzzande nu, en riktigt liten uppsjö av gratis grejer för mig som buzzador att prova på. I like it - a lot!

Swirl - dammsugarpåsarna som jag sett tusen gånger i affären, dök ner i min brevlåda för mig att testa.

Det finns många intressanta grejer med dammsugarpåsarna.

Det finns många lager, fem stycken! Det gör mycket för att de allra minsta dammpartiklarna ska stanna I påsen och inte smita ut igen och orsaka allergi hos barn och vuxna.

i ett hem som vårt är det mycket liv och rörelse, vi har många djur och vilda barn. Det innebär också att det blir ganska... skitigt, om en inte håller efter det.
Dammsugen i sig är bra och tar mycket, men det stod även att dessa påsarna skulle ge än bättre sugförmåga och... jag är nog benägen att hålla med!

Bonus? Barnen ville testa.... = lite extra slappande för mig och mannen!



När påsen är alldeles full finns det en Dirtlock-mekanism som ser till att smutsen stannar i påsen när en byter påse - det tar dock ett tag för det får plats mycket! Den är rymlig och formar sig efter behållaren i dammsugaren.

Det följer med att Antiallergenfilter som förutom att det tar upp de pyttepyttesmå envisa partiklarna även efterlämnar en klart fräschare doft.

Klart min favorit och kommer att köpas många fler gånger!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar