lördag 25 mars 2017

Buzzadorkampanj: Nutrilett Shake Dryck Chocolate & Oat

Eftersom jag är buzzador kan jag med jämna mellanrum få buzza en hel del grejer - och vissa gånger är det helt stiltje i gratisfloden.

Nu har det i alla fall trillat in flera intressanta kampanjer och en av dem är Nutrilett Shake - Get Started.
Vid en första anblick ser den väl inte sådär rasandes imponerande ut och jag minns med en rysning tidigare försök till shaker som ska vara enkla att ta med sig på språng - sågspån, en vagt anad smak..

Så är det INTE med denna. Tydligt framhävd chokladsmak och helt okej konsistens.
Gillar den klart mycket bättre än vad jag trodde att jag skulle göra och denna kan jag tänka mig att släpa med mig till gymmet eller till jobbet.

(bild lånad från Nutriletts hemsida)

330 ml är lite väl mycket för mig att smaska i mig även om kolhydratinnehållet är lågt, 250 ml hade nog passat bättre.

Så länge den är KYLD är det toppen, jag tror inte att den är så himla smarrig när den blivit fisljummen.

Vill du också testa på gratis eller väldigt billiga grejer och utvärdera dem genom att bli Buzzador? Hör av dig till mig så berättar jag mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar