tisdag 4 april 2017

Buzzadorkampanj: Arlakökets tärnade ost!

Jag är ju som bekant Buzzador och får då testa många gratis grejer - vissa känner jag är alldeles alldeles underbara, och vissa lite mindre... nödvändiga.

Den här buzzningen tillhör den senare kategorin.


Arlaköket har kommit med en tärnad ost. Tärnad. Ost.
För den som inte orkar, vill eller kan tärna själv?

Okej. Det är mycket bekvämt och känns faktiskt lite lyxigt att sitta och pilla med tärningar som tilltugg till maten.

Jag tror att påsen kostade 33 kr, och för 300 gram är det nog lite mastigt. Kanske en extra lyx, men inte något jag använder så ofta att jag skulle betala extra för det istället för att tärna själv.

Min mamma som inte är någon ostälskare var riktigt förtjust i tärningarna, och ungarna som var högst skeptiska ville gärna ha många kuber när de testat de första.
Jag - kan käka dem för sällskaps skull och mannen... tja, han äter dem inte, han häller dem i sig.

Jag förstår inte riktigt poängen med den här modellen på osten men det är klart - det kan anses lika användbart som riven ost och det använder jag ju en hel del.

Kort sagt skulle jag nog inte precis handla på mig denna produkten själv, men jag har under mina funderingar i detta blogginlägg börjat inse att det kan finnas praktiska fördelar för andra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar